Thursday, 8 March 2012

sapit... sapit...



okeh.. u always mke me like that kan... sngaja kan marah lame2 pdhal dah okeh.. saje je kan nk wat b mcm 2... but i know u bout 4 years.. so pham sudah prngai 2.. mmg sngaja... pastu gelak2 kan... owang ngis ni die gelak2... mmg lah suke sngt buli si pendek ni... tp xpe.. endek syng die sngat2.. sbb 2 endek x kesah.. haha... sorry x sngaja nk salah ckap... hehe... laen kali x slah ckp lag okeh... b xkn ckp bnde2 yang x dsukai.. okeh syng... muahhh... ilove u.. <3 

Tuesday, 6 March 2012

i'm crying tonight ;(


aku mnangis lag mlm ni... dah lame aku x mnangis mcm ni... 2 ari aku tahan tp hari ni aku ngis jugak... aku x pham nape ngn aku... aku pun x tau mcm mne lag nk mntak maaf... aku x tau mcm mne lag nk tnjuk kan yang aku btul2 syngkan die.. aku bukan anak owang kaye yang boleh bg die mcm2.. aku x mmpu nk bg sume 2... aku hnye mmpu bg die spnuh kasih syng aku.. jujur aku sngat2 syngkan die... aku hnye mmpu doakn die stiap hari... aku x mmpu bg die mcm ape yang pmpn laen boleh bg... sumpah aku x mmpu... aku terlampau syngkan die smpaikan aku lupe tntang dri aku sndri... setiap hari aku mntak pd ALLAH supaya hbungan aku berpnjangan n smoge ad jodoh antara aku n die.. aku btul2 x snggup nak hadap lau aku akn khilangan die lag kali ni... aku x sempurna mcm pmpn laen.. aku mnusia biasa... aku x pndai.. aku x cntik.. aku x kaya.. tp aku exclass n jujur syngkan die.. n aku cntakan die... yee... aku cntakan die n die cnta pertama aku sejak 4 taon yang lepas hingga hari ni.... hari2 aku mmg akn tersenyum n akan gmbira tp hati aku akn gase x tenang slag aku x berbaek ngn die... mmg die sgala2 bg aku... lau aku boleh buktikan pd satu dunia yang aku syngkan die.. aku akn wat.. aku snggup sbb mmg aku syang die... kasih syang aku xkn padam selag aku x mati... aku akn sentiasa mnyayangi die smpai akhir nnti... hanya TUHAN  aje yang tau sume 2... exclass dri aku yang btul2 syngkan die... : shafiq :

Monday, 5 March 2012

x sengaja =(




i'm sorry syng... b x sngaja wat abng marah... kan b sakit perot... b tau abng penat tp b btul2 x sngaja okeh... mfkan b... b tau abng gurau2 td.. but u know kan my condition.. b tau b salah.. bukan x boleh nk bgurau tp mase 2 b tgh sakit... b arap abg pham.. b syng abg much2 more... i'm sorry okeh syng... ilove u , imiss u.. muahhxxx <3

Sunday, 4 March 2012

DEAR pale HOTAK kau !!!

dasar kau pmpn s**L... x ckup lag ke pkwe yang kau ad ?? nape msti kau nak kacau pkwe aku ?? perlu ke sume 2 dlm idop kau hah bangang !! DEAR bgai plak ngn pkwe aku... DEAR x DEAR ... aku sumpah kau nnti tau lah kau... x gune !! untung aku x kenal kau... boleh lah kau gatal ngn pkwe aku... jgn smpai aku wat smthing yang luar kawalan sudah.. aku masih besabar ni bodoh... mmg aku geram btul ngn kau.. kau pnah add aku kan.. nak aku apprve ke ? nak tgok ape aku  wat ? boleh jgak.. supaya kau x cari pasal lag... kan bodoh bangang... aku bace sume mesej kau kat pkwe aku.. ngis bgai nak cple.. kau ingt kau boleh dapat die dari aku ? aku boleh wat ape pon lah .. jgn kau arap lah... budak -budak mmg mcm 2.. batak jantan sngat.. agak dah x ckup ba***g ke ape kau 2 ? peg mampos sama kau lah BETINA MURAHAN !!!

CREDIT TO AEN AINA 

hadiah untuk cyunk bee


now bawu balik dri klfc.. satu klfc 2 aku pusing semata -mata nk crik kan kemeja ntuk sapit .. penat gile jalan... masuk sini xd.. msuk sane xd jugak... sume nye xd yang bekenan... haishh... penat aku mncariknye.. tp demi syngku.. aku crik jugak smpai jmpe.. even x mahal n jenama x popular tp btul2 exclass dri ati aku yng syng sngt kt die.. x kesahlah lau baju 2 nnti nak wat ape pun.. nk pkai ke xmau yng pnting b bg exclass.. n b x arap blasan pun dri abng.. ckuplah sekadar abng tau mcm mne hati b pada abng... b syng abng... muahhhxxx.. syng sapit b sngat3... <3


Friday, 2 March 2012

baek sudah.. =)

aittt... hehehe.. baek sudah with my love sapit.. hehehe... marah2 pon syng jgak kan... xmau marah2 dah ae... atut.. im sorry okeh... jnji pasni x wat dah abg marah.... jnji pasni x wat hal dah... promise3.. xsuke kene marah..   he said only me that he love... okeh.. i believe it n i feel it... satu bulan lag... 4 years anniversary.. yayyy.. naak adiah.. haha.. saayangggg sapit sngatttx9...  muahhhhhhh... <3


Thursday, 1 March 2012

DAMN YOU STELLA !!!!

kau mmg mcm s**l lah kan stella... kau nk blasah aku smpai mati ye.. try lah.. kau ingt kau sape ?? suke hati kau je.. amik kau.. mmg aku sakit hati ngn kau.. kau ingt aku x brani nk lawan.. seb baek x btumbuk je td... geram plak aku.. nk report kat kolej konon.. report lah.. kau ingt aku kesah ke ?? blah lah blik negara kau.. mnyemak je kat negara aku ni.. busuk kau tau x.. aku bukan ckap pasal kau lah bodoh.. kau ingt aku kate kau ye.. pliss lah.. laen kali  blaja bhasa melayu smpai expert ye.. xd lah owang nk ngata kau lag.. bongok... peg mmpos lah ngn kau... pasni lau gduh lg skali mmg aku sepak je kau... hambik kau minum air susu cmpur air liur aku.. pdan muke.. seb baek aku x cmpur ngn berakk je aitu... sedap kan...  hahahaha... t aku wat lag ae... haha.. go to hell lah mangkuk !!!! 

nak je tumbuk kau mcm ni.. hahaha