Sunday, 4 March 2012

DEAR pale HOTAK kau !!!

dasar kau pmpn s**L... x ckup lag ke pkwe yang kau ad ?? nape msti kau nak kacau pkwe aku ?? perlu ke sume 2 dlm idop kau hah bangang !! DEAR bgai plak ngn pkwe aku... DEAR x DEAR ... aku sumpah kau nnti tau lah kau... x gune !! untung aku x kenal kau... boleh lah kau gatal ngn pkwe aku... jgn smpai aku wat smthing yang luar kawalan sudah.. aku masih besabar ni bodoh... mmg aku geram btul ngn kau.. kau pnah add aku kan.. nak aku apprve ke ? nak tgok ape aku  wat ? boleh jgak.. supaya kau x cari pasal lag... kan bodoh bangang... aku bace sume mesej kau kat pkwe aku.. ngis bgai nak cple.. kau ingt kau boleh dapat die dari aku ? aku boleh wat ape pon lah .. jgn kau arap lah... budak -budak mmg mcm 2.. batak jantan sngat.. agak dah x ckup ba***g ke ape kau 2 ? peg mampos sama kau lah BETINA MURAHAN !!!

CREDIT TO AEN AINA 

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home