Tuesday, 6 March 2012

i'm crying tonight ;(


aku mnangis lag mlm ni... dah lame aku x mnangis mcm ni... 2 ari aku tahan tp hari ni aku ngis jugak... aku x pham nape ngn aku... aku pun x tau mcm mne lag nk mntak maaf... aku x tau mcm mne lag nk tnjuk kan yang aku btul2 syngkan die.. aku bukan anak owang kaye yang boleh bg die mcm2.. aku x mmpu nk bg sume 2... aku hnye mmpu bg die spnuh kasih syng aku.. jujur aku sngat2 syngkan die... aku hnye mmpu doakn die stiap hari... aku x mmpu bg die mcm ape yang pmpn laen boleh bg... sumpah aku x mmpu... aku terlampau syngkan die smpaikan aku lupe tntang dri aku sndri... setiap hari aku mntak pd ALLAH supaya hbungan aku berpnjangan n smoge ad jodoh antara aku n die.. aku btul2 x snggup nak hadap lau aku akn khilangan die lag kali ni... aku x sempurna mcm pmpn laen.. aku mnusia biasa... aku x pndai.. aku x cntik.. aku x kaya.. tp aku exclass n jujur syngkan die.. n aku cntakan die... yee... aku cntakan die n die cnta pertama aku sejak 4 taon yang lepas hingga hari ni.... hari2 aku mmg akn tersenyum n akan gmbira tp hati aku akn gase x tenang slag aku x berbaek ngn die... mmg die sgala2 bg aku... lau aku boleh buktikan pd satu dunia yang aku syngkan die.. aku akn wat.. aku snggup sbb mmg aku syang die... kasih syang aku xkn padam selag aku x mati... aku akn sentiasa mnyayangi die smpai akhir nnti... hanya TUHAN  aje yang tau sume 2... exclass dri aku yang btul2 syngkan die... : shafiq :

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home