Tuesday, 28 February 2012

28/2/2012 ... padan muke aku..

okeh... aini aku nk cite yang padan muke aku kene remove kat pkwe sndri... hambik kau... sumpah aku sentap... marah aku gara2 pmpn laen.. ye.. aku tau aku slah sbb aku ni tlmpau cemburu... aku cmburu sbb aku terlampau syang kan kau lah... xkan 2 pon xphm.. pliss lahh.. aku xd niat pon nak komen status 2... tap sebb dah terlampau skit hati ngn pmpn yang x sedar dri 2.. nasib baek aku stdy ni jauh... lau x aku crik kau pmpn... nak je aku bunuh kau... bnci kau pmpn.. kerana kau aku gaduh ngn pkwe aku... mmg kau mcm shitt... seb baek aku tahan td.. lau x gile aku dlam class td... mmg aku sakit hati sngat2.. tuhan je yang tau... aku bnci kau      AEN AINA..  aku sumpah kau xkn bhgie smpai kau mati... geram aku... x pyah nk dear2 sngat lah ngn pkwe aku 2.. dasar pmpn ape ntah... dear pale hotak kau... motherfucker pnye pmpn... kau lau dah ad pkwe wat care dah ad pkwe.. x pyah lah hegeh2 kat pkwe aku... mmg kau shiall lahh.. sumpah aku sakit hati.. bangang punye pmpn... bodoh lah kau.... x aman lah idop kau 2...  go to hell damn girl.. !!


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home