Thursday, 1 March 2012

DAMN YOU STELLA !!!!

kau mmg mcm s**l lah kan stella... kau nk blasah aku smpai mati ye.. try lah.. kau ingt kau sape ?? suke hati kau je.. amik kau.. mmg aku sakit hati ngn kau.. kau ingt aku x brani nk lawan.. seb baek x btumbuk je td... geram plak aku.. nk report kat kolej konon.. report lah.. kau ingt aku kesah ke ?? blah lah blik negara kau.. mnyemak je kat negara aku ni.. busuk kau tau x.. aku bukan ckap pasal kau lah bodoh.. kau ingt aku kate kau ye.. pliss lah.. laen kali  blaja bhasa melayu smpai expert ye.. xd lah owang nk ngata kau lag.. bongok... peg mmpos lah ngn kau... pasni lau gduh lg skali mmg aku sepak je kau... hambik kau minum air susu cmpur air liur aku.. pdan muke.. seb baek aku x cmpur ngn berakk je aitu... sedap kan...  hahahaha... t aku wat lag ae... haha.. go to hell lah mangkuk !!!! 

nak je tumbuk kau mcm ni.. hahaha

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home