Tuesday, 17 January 2012

................................


sebulan 2 mnggu aku berada kat penang.... now akhirnya ku dah blik k.l.... syang aku nk tglkan bm... mcm2 kengan kat sane... umah 67... hospital bm... n last one... kubang semang... mcm2 yang aku lalui kat sane... xpenah2 mengamuk, ttbe mngamuk... n aku gase aku mcm owang yang berumur 20 taon... bnyak bnde aku blaja mase ad kat sane.. mcm2 owang aku jmpe... dri ctu aku blaja mcm mne gasenye bejauhan ngn fmly... susah nye idop ni kan... sjak 2 aku tnamkan semngat nk blaja sungguh2... aku syag mak n abah aku.. adik bradik aku... sapit.. n sume2 lah... aku xmau hmpakan diowang sume.. so aku msti blaja sungguh2 kan.... :) bawu aini aku terasa yang aku dah nak masok 20 taon... i hve 2 be matured... =)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home