Wednesday, 14 September 2011

bout me n my fmly..

salam satu malaysia.. hahaha... hehe.. skunk nk cte pasl fmly aku lah... crite nye bermule begini.. cehhh.. haha.. okeh... name abah aku.. mohd noor bin halim.. berumur 64 taon. dah tue dah abah aku... xd lah sakit terok2.. just sakit sakit blakang je.. wlupon umur 64 tp abah aku x mcm 64 taw.. owang yang kate lah.. mne x nye... abah aku ni 3 suku gak.. hehe... now mak aku plak.. nme mak aku jamaliah binti idrus.. umur mak aku 57.. hmm..owang kate mak aku nmpak mude lau dpan2.. ntah lah.. tp mmg btol pon.. mksud nme pon cantik kan.. mstilah cntik mcm anak die ni.. haha..  mak aku ni yang salu sakit.. wlupon x terok.. tp cyan mak aku.. penah gak mak aku sakit x boleh bgun.. melayang ntah kemane otak aku pk.. aku xmo ilang mak n abah aku.. mak aku ni garang ckit.. sme je ngn abah aku.. aku ad ikot prangai mak n abah aku.. aku ikot cre mak aku berdikari.. garangnye ikot mak n abah aku lah.. 3 sukunye aku ikot abah aku n mak aku jgak lah.. n yang penting ketinggian aku aku ikot abah aku.. n aku ni mnje abah sbnrnye.. cme cm2 je.. hehe.. abah aku kecik je.. mcm aku lah.. haha.. abah aku peneroka sejati.. n mak aku suri rumah spnjang mase.. sngat dedikasi.. thats my parent.. now adik badik aku plak.. aku ad 9 owang adik badik.. sngat meriah.. n aku yang ke 7.. yang sulungnye lelaki brname norjunaidi.. pelik..  tp 3 suku nk mampos... gile trok bebenor.. haha.. yang kedue girl.. siti norbaya.. sngat sangat garang mcm singe.. takot aku.. ngn die ni x boleh maen2 maa.. yang ke 3 alang aku lelaki taw.. norhidayati nme pmpn kan..sume slah owang 2 lh yang slah tulis nme abg aku dlam surat beranak..  yang ni lag garang.. jgn maen gile.. pnah kene trajang ngn die ni.. kene blasah sume ad.. azab aku... lau nak tau prangai aku same je ngn die.. sngat pnas bran tp sngt baek ati n pemurah... jgn slap ckit je.. kene lah angin die 2.. takot2.. yang ke 4 plak lelaki.. yang ni sporting.. mohamad nadzir nme die.. aku ngm ngn die ni.. mulut die x boleh blah.. mencarot je keje.. haha.. x abis2 mencarot.. tp baek ati.. pnah gak ngajok ngn die ni sbb xmo ajar aku bwak kete... hehe.. last2 ajar jgak..  yang ke 5 ni kakak kesayangn aku... nurjannah nme die.. ahli syurga.. ustazah ni.. hehe.. sporting abih... penah bce msej aku n tgok pic wan.. n x kate ape ape pon.. nasib baek.. aku senang ngn die ni sbb die pham prasaan aku.. die phm jiwe aku.. ape2 aku ngadu kat die je.. tp dulu penah gadoh ngn die... hehe.. jhat kan aku... yang num 6 ni abang aku.. nme die mohd redda.. jhat die ni.. ad je yang x kene ngn aku.. salu je crik pasal ngn aku.. aku x boleh dkat ngn die... panasss.... xmo cte pasal die.. nyampah.. hehe.. n num 7 aku lah... nur saffa amalina.. hehe.. sngat penyanng.. periang baek hati n pemurah.. kuat marah n pnas baran... kuat merajok kot... cpat trase.. haha.. ckup lah ae.. sape kwan ngn aku kenal lah aku...  bwah aku ni pmpn.. siti nadhirah nme die... umur 17.. x skolah sbb die ni sakit leukimia.. cyan kan.. tp aku pnah blasah die smpai die nk mati dh.. hehe.. aku x sedar mse 2... jhat nye aku ni... mntak maaf ye dik.. yang pling bongsu skali nme die muhamad azim fahmi... die ni degil.. tp baek ati ngn aku... ape ape aku mntak kat die kan.. die msti bg.. hehe.. tp kuat merayau.. kwan pon ngn sape sape ntah. geram aku... hmm ckup lah kot.. hehe.. lag satu aku nk bg tau aku ad 11 owang anak buah... rmai kan.. yang pling aku syang adlah adam naufal n hawa nurmaulida... acik syang adam n hawa.. hehe.. yang laen jgn jeles ae.. mase aku keje aku msti belikan diowang ni bnde2.. salu nye baju lah.. syang kan mstilah aku bg perhatiaan lebih.. ag pon diowang ni bijak.. hah lupe plak.. aku asal n9.. bahau jempol.. nme kmpong aku lui timur... sila lah berkunjung ke rumah aku ae... di alu alu kan.. haha... rasenye ckuplah kot pd sape sape yang tau bckground my fmly... lau nk tau bckground aku kwan lah ngn aku... hehe.. enough 4 tday.. okeh slamt membace ye... salam.. =)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home