Friday, 14 October 2011

wahai sahabat...

buat sahabat aku siti nuraishah mohamed yusuf... aku nk mntak maaf ats sgale keslahan yang aku penah wat kat kau slame kite bkwan ni... x lame lag aku xkn tggl serumah dah ngn kau.. xkn ad lag suare aku yang bsing ni nk melalak dalm umah 2... kali ni kali ke due aku nk pndah... n kali ni mmg aku btol2 pndah.. kau ingt x sblum puase aku nk pndah.. mase ad krisis ngn eyqa dulu ??? mase 2 aku x jd pndah.. sbb ad fiqa bawu masok.. aku gase selese n meriah sngat... sume nye dah okeh... n aku x jd pndah pon sbb aku syang nk tgglkan kau.. kan kite dri mule2 msok kite dah same same n jd kawan.. sbb 2 aku xmo pndah.. aku lbih bnyak pk kan kau... aku syang kan kau... eyqa penah kate kat aku.. wat ape kau nk pk pasal owang yang x pnah pk kan kau ??? aku kate xpe.. aku syang kau sbb 2 aku pk kan kau... owang pon dah kate kite mcm kembar... mane mane kite same same... lau kau xd.. owang tnye.. lau aku xd pon owang akn tnye jgak... kite salu p karoke jamban kan... 2 owang pon jd lah... yang penting kite epi.. kite salu kuar same je.. dulu salu je hangout same kan.. skunk x lag dah... aku x tau lah nape.. mybe sbb jdual aku pack kot.. xpe lah.. yang penting msih serumah.. tp now dah x serumah lag... sha.. aku btol2 syng nk tgglkan umah 2.. aku x tau lah ape akn jd pd persahabatan kite nnti lau aku dah kuar dri umah 2... aku syangkan persahabatn kite ni.. kau tau ape mkne sahabat bg aku ??? sahabat bg aku seorang yang salu ad waktu kite senang mahupon susah... seseorang yang sntiase mnyokong kite dlam ape pon keadaan.. wlau mcm mne besar skali pon slah msing2 wat.. akn ad jln penyelesaian.. seorang yng brnama sahabat bkn ntuk smntare je sha... aku nak ntuk slamanye... e2 yang aku nak...  tp skunk.. kau tgk lah mcm mne kite ni .... dah x mcm dulu... aku gndu sha time dulu2 mule2 masok... sumpah aku gndu... tp aku xmo ckap kat kau.. xpe lah sha.. kau skunk aku tgok happy kan.. aku tau.. fiqa akn jd pggnti aku nnti... aku tau die boleh wat kau happy n akn salu ad ntuk kau.. sbb aku dah xd pasni.. lau lah TUHAN boleh tnjuk kat kau yang aku menangis mase wat bnde ni.. kan bgus.. aku nak kau tau aku syang kan kau sha n aku syang nk tgglkan kau.. tp aku terpakse.. bialah aku bawak dri aku jaoh dri kowang sume.. e2 lag baek kot aku gase... okeh lah sha... aku x tau nk ckap mcm mne lag... ape yang aku nak ckap skunk ni yang kau akn ttap jd sahabat aku sampai bile2... lau gase kau perlukan aku ckap je.. aku ad je okeh... aku syang kau shasha... =) tkcre... 





gndu nak mcm ni sha.. =)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home