Sunday, 18 December 2011

aku seowang yang sbarr

tiap ape yang jd ade hikmah nye kan.. so.. jgn nak merungut sngat lah kan... dlam perangai aku yang panas baran ni sbnrnye lag bnyak aku bersbar... bnyak bnde yang aku sbar... aku ni dah mcm owang yang ketawa dlam tangisan.. hahah... mcm awie dalam sembilu.. haishhh.. ya allah.. bersbar nya aku kan... yang paling aku sbar skali ngn owang yang paling aku cinte... shafiq.. die x tau kan btape syang nye aku kat die... lau boleh kali ni aku xmau putus lag.. bialah kekal sampai aku mati.. die pcye ke x aku pon x tau lah... sumpah.. aku syang kau sngat3... ape bnde yang kau wat aku aku x penah merungut.. aku ttap happy je... layan kan aje... demi kau aku sbar syang... krane syang n cinte aku kat kau... aku rela kau wat ape pon.. asalkan aku x ilang kau lag... tp kene pk syang.. tiap owang sbr nye ad had kan... sbar aku ni dah nak masok 4 taon... tgok lah.. btape sbar nye aku... lau owang laen ni x tau lah aku... sape yang kate aku bodoh sbb cple ngn kau 2 sbnrnye diowang lag bdoh.. bangang tahap gaban... die  x pnah gase ape yang aku gase... btape sekse nye aku mase kau tgal kan aku dulu.. so skunk aku dah dapat kau blik... ni lah bnde yang aku nak kan dri dulu... bnde ni lah yang wat kan aku bhgie... tp skunk... kau pon jarang nak mesej aku.. xpe.. aku tau. kau syang aku kan.. hehehe... tp jgn lah wat x tau je ngn aku.. aku xrela lau lpas ni kte putus lag.. aku x mau owang laen amik kau dri aku... jgn tglkan b lag pasni okeh... b syang abg sngt3.... <3 i love shafiq... 

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home