Tuesday 13 December 2011

sakit hati..

owhhh.. semalam mmg ari yang pling menyakitkan ati aku.. aku dah lah xd mood sapit marah aku.. die tmbh lag sakit ati aku.. girll... xkn kau x tau lag kot prangai aku... nak kate xdok serumah x jgak.. tp nape kau x pham2 lag prangai aku... huda yang x serumah pon dh pham.. aku mmg btol2 sakit ati semalm kau tau... aku xmo jd hipokrit lah.. mcm mne kowang nmpak aku. mcm 2 lah aku... aku gase sume dah tau kot.. so phm2 lah... n yang pling aku x suke sakit ati aku sampai bawak sampai ke hospital.. aku dah mmg sakit ati tang umah.. kat wad plak patient wat hal ngn aku.. seb baek aku blh sbar lag.. lau x azie pon nak kene mrah ngn aku... muke aku dh mcm muke singe at wad 2... sumpah sakit hati... nak je aku mrah patient 2... tp x baek kan.. so sbar jelah... aku kan nurse yang baek.. hehehe.. :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home