Sunday, 16 October 2011

gud bye B-16-16...

walaupon rase berat ati aku nak tgglkan umah 2 tap aku tpkse jgak tgglkan umah 2... aku lah intake bawu yang jejak dulu umah 2.. n now aku lah intake bawu yang tgglkan umah 2... aku pndah bukan sebb aku dah ad kawan or 'geng nursing' tap aku pndah sebb aku rase aku x dperlukan lag kat umah 2... aku sebesalah nk kuar sbb aku cyan kat kak fie sbb die xmo aku kuar.. owang mntak maaf ye kak fie.. owang tpkse kuar.. ad mase kite jmpe lah okeh.. i'll miss u my sis.. akk tlg jgeka shasha ye... lau die ad masalh akk tlg lah die ye.. hmm.. pasni msti umah 2 akn ceria kan sbb owang dah xd.. msti xd masalah.. kowang sume akn happy je kan... aku redha je lah... dah ad owang x suke kan aku dlam umah 2 nk wat mcm mne kan... pd nani yang sebilik ngn aku 2.. jge blik 2 okeh.. gajin gajin kan lah dri 2 nk kemas ye... pasni aku xd dah nk sapu blik 2 ntuk kau.... gajin kan dri ae.. shasha lau nak smbal ikan bilis yang podeh 2 bg tau je.. t aku wat kan ntuk kau okeh... snag cte lau ad pape bg tau jelahh okeh... syang kowang sume... bye.. =)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home