Saturday 8 October 2011

den terkono..

den dah terkono... nak tau ngn sape ??? ngn AZZARIAT AZIZI n WAN NAZRIN ... suke nye aku diowang kne kan aku... nak bg pnmpar je gase nye... tp xpe.. aku x mrah.. mule 2 mmg aku marah.. pas aku dah jmpe diowang aku xd nk marah dah.. aku x suke nk dndam ni lah... aku lau nk dndam pon bertempat.. hahaha.. tp kan.. lau btol lau ape yang diowang kene kan aku 2.. mmg aku jmpe pmpn 2.. aku tmbuk muke die.. haa.. mmg aku x penah wat mcm 2.. tp skunk ni aku geram aku wat je... aku dh x kire dah.. aku ni penakot nak gdoh.. sbb  aku x suke nk pkul owang.. aku penah pkul adik aku smpai sparuh nak mati.. sbb 2 aku xmo nak gdoh... kunk mati plak anak owang 2... sedang kan ank buah aku pon aku nak hentak pkai iron.. hehehe.. trok nye aku... bkn aku.. tp pnas bran dah dtang.. so setan dah menguasai aku.. ape ape pon skunk aku x mcm 2 dah.. aku bnyak bersbar dah skunk ni.. bnyak bersbar bnyak lag dugaan yang dtang.. mcm yang aku terkono ni kan.. diowang bkn x tau aku tgh sedih2.. nak lag kenekan aku.. maen2 ae kowang.. skunk ni aku takot sngat.. diowang akn knekan aku lag.. hahahaha.... ape pon x boleh.. yang pnting diowang ad as my friend... aku lag snang brkwan ngn laki brbnding pmpn.. so.. aku arap friendship ni akn kekal lah.. aku syang diowang berdue ni... okeh jgn kne kan aku lag ae.. hehehe.. okeh bye.. slam.. =)

ni dia azzariat azizi

ni wan.. same je kenekan aku
p/s : kowang lau nk kene kan aku lag kan... biar lah yang bese2 je.. jgn mcm smlm okeh..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home