Tuesday 11 October 2011

ntah lah labu...

salam sume... aku nk cte ckit ni..hmmmm aku ni mnusie bese je.. aku x sempurne... serba kekurangan je.. ape ape pon xd... ape yang aku ad ??? xd kannnn.... ntah lah.. idop ni mmg mcm ni kan.. bile kite wat baek ngn owang.. owang pijak pale kite plak... bile kite wat jhat ngn owang.. owang ngate kite plak.. abih ape yang aku nk wat ??? sume nye salah... aku ni nak kate baek x lah sngat.. nak kate jhat pon x lah sngat.. aku ni tgah2 je.. hehe.. ape yang aku wat bile owng wat baek ngn aku, aku akn wat baek n cbe blas kebaekan diowang 2.. bile owang wat jhat ngn aku plak.. aku akn diam je lah.. aku xmo nk pnjang kan mslah.. aku x suke sbnrnye.. aku lbih suke diam kan dri... mcm skunk ni.. aku bnyak diam kan dri.. aku x tau lah ape slah aku.. aku xd wat slah pon kot.. tp xpe.. aku x slah kan sape sape.. aku redha je.. mybe ni ujian dri tuhan ntuk aku yang lemah ni.. alhamdulillah... now aku kne pk stdy aku.. aku xmo hmpakan mak n abah aku... arap ade lah yang bg support kat aku.. especially si die.. support me okeh.. pd yang x suke aku 2.. xpe... mgkin kau x tau n knal lag aku ni mcm mne.. sbb 2 kau x suke aku.. aku x arap pon kau nk suke aku.. ape ape pon sume tuhan yang mnntukan... kite ni mrancang je... so kene lah trime kan ape yang die dah ttapkan ntuk kite... kan kan kan... =)  trime kasih sume.. okeh.. salam.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home