Monday 6 February 2012

mfkan saye... =(

aku x tau ape aku nak wat bg die pcyekan aku lag... mmg aku x wat bukan2 blakang die... aku ngaku mmg aku x bg tau aku peg perak.. aku mgkir jnji 2... tp bukan sngaje aku nak wat mcm 2... bukan sngaje aku nak tukar num 2... aku syangkan kau shafiq.. syang sngat.. aku x tau mcm mne aku tnjuk kan lag kat kau.. yee.. mmg aku slah wat kau marah n bnci kat aku.. tp tlong lah pcyekan aku... aku x wat bukan2 blakag kau... sumpah demi ALLAH... aku peg sane bukan nk jmpe jntan or tdo ngn jntan or wat ape2 ngn mne2 jntan... xd niat aku nak maenkan prasaan kau... kau sndri tau kan aku x boleh lepaskan kau.. aku x boleh peg dri idop kau syang... kau cnta ptme aku n smpai akhir ... aku btol2 mntak mf.. tlong lah mfkan aku... aku jnji aku xkn wat lag bnde yang mnyakitkan ati kau... aku bukan mcm yang kau ckap... aku bukn jenis perempuan mcm 2... aku jage sgale2 nye... demi kau shafiq... aku xpenah pk nak maenkan prasaan kau...pcyekan aku.. aku nak kan hbungn yang bhgie mcm dulu... aku arp sngt... mafkan b syang... mf sngt2... b jnji xkn skitkan ati abng lag... =(

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home