Tuesday, 31 January 2012

seriously aku syang kau


nape aku msti nak mention nme kau dlam ape2 pon yang aku buat ??? sbb aku terlampau mnyayangi kau... ur my evrything... dari dulu sampai skunk.. aku x tau nape aku syang sngat kat kau.. aku x dpat nak jelaskan sbb aku mmg ikhlas syang kan kau... mmg kau caring.. aku suke sngat... tp syang aku ni x boleh kau bndingkan dgn ape2 pon... sbb syng aku stulus hati... mmg aku cmburu tgok owang laen bhgie.. aku bkn x bhgie.. tp x mcm owang laen... aku mcm d sorok kan... nape ye ?? slah aku kot.. xpelah.. yang penting bhgie... aku dah xtau nak ckap cane lag... satu je aku nak ckap.. kau cinta hati aku selamanya... syang kau  slamanya... <3 SA >3

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home