Sunday, 17 July 2011

for my lovely friend shasha. :)

sha.. aku nak mntak maaf kat kau ni.. aku bnyak wat slah ngn kau.. aku tau aku bkn kwan yang baek.. aku x boleh weh lau xd kau.. alhmdulillah skunk kite sume dah mle rapat blik.. aku arap akn kekal lah.. pasal nak pndah umah 2.. aku pk kan nnti.. aku xmo lah nk tgglkan umah 2.. aku dah jmpe fmly aku skunk ni.. lau aku tglkan umah 2.. mcm mne ngn kowang nnti.. t aku msti sunyi.. aku arap kau maafkan sume salah aku ae sha.. ksong kosong.. aku akn jd kwan yang baek.. aku xmo jd mcm sblum ni.. kau tau kan sume gare gare pmpuan tu.. aku sayang kau sha.. aku sayang nani n aku sayang fieqa.. kowang sume terbaek wat aku.. lau ad pape lag yang aku dah wat kat kau.. aku betol2 mntak maaf sngat sangat.. aku nyesal.. aku x mo dah mcm 2.. maaf kan aku ae sha.. nani n fieqa.. :) love u all.. 4 ever.. :)




                               p/s: lau ad yang x betol maafkan aku taw.. hehehe.. :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home