Sunday, 17 July 2011

xd moodd...

aish.. aini aku xd mood lah plak.. aku mmg pntang btol lau aku xd mood owang nak wat taik ngn aku.. nak je aku hamun kunk.. seb baek aku sbar.. dah lah aini budak bawu msok lam klas aku ni.. aku tgh xd mood boleh plak sume nk memekak mcm kat pasar tani.. sowang becakap sume nak becakap.. jenuh aku.. kunk aku blik kunk tau lah.. mls aku nk msok klas aini. tp aku pk x baek an aku msok gak.. dah ah ad sowang minah ni muke kerek gile.. bawu msok wat muke taik.. kau x kenal lag aku sape.. pas ni kau tau lah.. hahaha.. thats all for today.. tq.. hahahaha.. :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home