Sunday, 3 July 2011

begadoh ngan zul..

nk cite tp nyampah plak.. aku cite jelah.. name die faizul.. kau 2 laki.. jgn lah nk jd mcm pmpuan.. cube blagak ckit mcm laki.. ni x mrajok mcm pmpuan.. nyampah plak aku.. pasal kroke je kot kau dah nk marah n x bertego ngn kitowang.. apa hal kau ni kan.. mcm bapok kau tau x.. x malu ke.. pasal 2 okeh lah kan.. aku x marah.. tp aku x puas ati bile kau kate aku n yang laen x bkerja sama wat assngmnt.. agak kuang aja lah 2 kan.. mmg babi lah kau zul.. kau boleh ckap mcm 2 ngn mdam NG  kan.. nak je aku sunat kau lag skali bia jd laki sejati ckit.. eiiii.. geram plak aku ai.. bongok.. aku malas nk gdoh2 ni.. tp kau pnye pasal lah aku nk gdoh dah.. pasal aku n bberape owang je kau xmo tgor bdak2 laen.. mmg aku nak ckap yang kau ni pondan lah.. very sorry 2 say.. kau mmg pondan!! skunk ni suke ati kau lah nk tgor aku ke x.. aku x kesah.. gmai lagi owang laen yang nk jd kwan aku.. bkn kau je.. arap2 kau jgn lah jad pondan ae.. jd lah laki yang sejati okeh.. NYAMPAH AKU!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home