Wednesday, 20 April 2011

wahai sahabat yg aku sayangi..

    


shasha.. or full name siti nuraishah bte mohamed yusof.. aku syg die.. wlaupun x mcm dulu sgt dah tp skunk kitowang dah mule rapat blik.. sebelom ni kitowang gadoh sbb ad la ckit masalah ni kan.. tp aku xmo la gdoh lag ngn die. aku x tau lah... aku syg die.. skunk ni die dah berubah.. die pakai tudung.. x free hair ag dah.. even die kuar trun bwah x pkai tudung pon xpe lah.. asalkan die ad niat nk berubah.. aku suke kau yg mcm ni... tp igt.. jgn skerat jalan je tau.. mmg la nk kne penumbuk ngn aku... lau boleh kekalkan.. ag sa2,, pedulikan ape yg betine 2 cakap pasal kau.. die yg gile tp ckap kau gile plak pkai tudung.. die 2 kafir.. or kapir.. hahaha.. dah kau jgn amik pduli ag ckap die n wat x tau je ngn die 2.. jgn d lyan n jgn d tegor... aku akn sntiase jd kwan kau ... BFF kau.. kau pham 2.. jgn kau plak yg tglkn aku t... aku ngis lag nnt tau la kau... jgn wat hal lg okeh.. lg sa2 lau boleh jgn la berahsie ngn aku.. ad pape cte je ngn aku.. aku ad nk dgar mslah kau okeh.. ape ape pon love u lah.. okeh... <3 <3    



                                                          

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home