Monday 21 March 2011

rindu adam n hawa....

comei sgt adam n hawa
hehe..same x muke?
haish....time2 ujan ni ttbe plak gase gndu kat adik hawa n adam...hmm...gase nk blik je skunk..tp x boleh sbb esok ad exam..nk wat cne..tp xpe la...aku blik la t ari khmis..hehe..gndu sgt2....adam walaupun mulut bising tp aku tetap sayang die..lau die xd aku gase sunyi je...same mcm adik hawa..aku syag sgt kt bdak 2 owang..mmg la aku ad gmai ank buah..tp aku ag syang kt yg due owang ni..aku x tau nape..aku x penah bosan lau ngn diowang..lau nk suh aku jge die bpe lame pun aku x kisah...sbb aku epi lau ngn diowang..diowang 2 bradik ni bijak sgt2...x mcm bdak2 yg laen..x sbar la nk blik nk jmpe ngn diowang..cpat la ari khmis ye...aku nk blik ni..waaaaaaaa.....lau adam tiap kali aku blik je ayat yg sme aku dh tau dah..'adam rndu kt cik sapa'hahah..suare dh ah mcm katon...pas2 aku g mne pun ikot je...gndu la kte kan..hakhak..ad skali 2 aku bwu smpai..aku mmg lalu  kt tman prmainan..tp aku x pasan plak die ad skali...ttbe aku dgr ad bdak jerit pggl mne aku..aku pusing je tgok skali adam..wahhh..terharunye aku...mcm katon tgok die lari...yg sbnrnye aku ni salu gdoh ngn die..haha..ngn bdak kcik pun jd la kan..2 sbb la aku salu gndu kt die..kdang2 aku call la jgak kan..mse aku mule2 smpai cni..aku call dieaku dgr je sore die aku ngis..huhuhu...sdih plak xpat nk duk s2 umah ag..ya allah..mmg aku gndu sgt2 kat adam n hawa skunk ni.....adam yg sgt la petah becakap n hawa yg sgt2 la mnje...achik gndu kat adam n hawa...tggu achik blik ae...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................=(


adam naufal..
hawa nurmaulida..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home