Tuesday 28 February 2012

25/2/2012

aini aku balik kmpung... aku balik sebab aku gndu mak n abah aku.. aku gerak pag dari k.l.. panas gile aini... huh . tap aku besyukur masih ad tmpat berteduh... dlam tren abng shuk call suh dtang umah die... at pahang... die nak kawin... but aku x boleh peg sebb aku p posting time 2.. sorry abng... =) ... x sabar gasenye nak smpai umah jmpe mak... hehehe... gndu sngat... okeh... sampai je sremban aku jmpe tikah at terminal 1.. mmbe satu skolah... then aku pon balik lah.. dlam bas mmg spoil... panas gile.. aircond x gase lngsung.. nak je aku ngamuk... dah lah bawak bas mcm hampeh.. geram siihhh.. sampai je bahau aku mesej syang aku.. x tau plak die pon balik.. then aku tggu die sbb die nak anta aku balik umah... niat hati mmg nak jmpe tap aku x ckap pon ngn die mlm sblmnye... tp tuhan maha mendengar... finally jmpe jgak tnpa di duga... hehehe... mmg aku happy sngat dpat jmpe die coz aku gndu sngat kat die... sumpah gndu... wlaupun sekejap je jmpe 2 pon dah memadai bg aku.... aku ckap ngn mak aku yang die anta... mak aku x marah... alhamdulillah.. arap satu ari t mak aku restu aku n die .... aminn... 2 my love sapit ... i love u so muchh.. more than evrything.. no one can replace u in my heart... n none can take u away from me... never !! 

this girl belonging 2 shafiq amirrudin =)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home