Saturday 19 March 2011

penakot...plus plus plus.....+++++

hollaaa........hoho...adkah korang sume pnakot mcm aku???jgn mnipu ye...pd sape2 yg pnkot 2..sama la mcm aku...pnkot teramat sgt...x dapek la nk d tfsirkan..hahha...crte nye brmule bgni...mlm td la kan...aku tgh syok2 tdo mlyani mmpi yg indah...ttbe...aku terdengar sesuatu...bkn  bnyi ape pun...bnyi nset aku la..hahaha..blum abis cte ag ni...e2 bwu pmbukaan.haa...ni cte yg sbnr eh...tgh mlm td ad la owang 2 kan..die cll aku..mle2 okeh je borak2 la kan..mcm bese..tp ttbe plak die mule pangai eh yg ske mnyakat aku..die dah tau aku ni pnkot nk lag tkotkan aku..igt aku ni ape agak eh...haish....dah ah aku tdo sowang2 mlm td...xd sape2 pun dlam blik 2..die plak lg nk tkotkan aku..aku kte ckup die xdgr..die trus2 tkotkan aku..aku ape ag...mngis ah..hahaha..mngis mcm owg mti laki..teruk bebeno la teman ni kan..bkn skali..dh bnti ngis x ckup die bntai la wat aku ngis ag skali..mcm2 la d sobut eh..den nk bngun g koncing pun x brani..pntu plak tekuak kuak...ieie ai....ntah antu apo la yg die anta kek den ni...buleh plak die mntak antu dtg tman den mlm td...mmg la den trus trjun kt bwah 2 dri tgkat 16 ni kan...ha..bia den jd antu skali pas2 den dtg plak kcau kau..hahahahaha...bwu la den x tkot ag lau den jd antu..mnyirap yo drah den gase eh mlm td..nk je den mtikan tlpon 2...nk wat cm2...mcm2 plak d ugut eh...kte xpyah kwan ag ah...hmmm mcm2..xpo2..den ikot an la rentak kau kan...kunk kot x kwan den plak xdo owang yg nk MENGGILO ngn den...kau je la kwan den yg pling gilo eh...lau kau xd kunk den plak yg gilo...msuk wad gilo den t...nynyi lagu maimunah den t..x ko sodih 2...xdapek mak den nk tgok den bjye jd nurse..hehe..den jd nurse rawat owang...kunk dh tblik plak nurse laen yg rawat den sbb den gilo..hahaha...MAIMUNAH...OH MAIMUNAH.....hahahaha...sume ni gare2 eyqa yg tgglkn aku sowang lm blik 2..kn dh tdo sowang aku...lau ad die x la aku tkot..pd kau yg ske mnyakat aku 2..tlong la jgn wat lg ye..n pd eyqa..jgn tglkn aku sowang2 ag..aku tkot...hahaha..=)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home